På grund av...

På grund av att en idiot har print screenat mina bilder i bloggen så har den varit spärrad några dagar tills jag funderat ut något.
Jag kommer att bya bloggnamn samt ta bort den från alla sökmotorer som google etc.
För att få bloggnamnet kommer ni att få kommentera eller maila mig, men det är inte klart ännu men jag jobbar på en ny blogg!

Om det är någon som är duktig på design så hör gärna av er!

Idag har jag, Tindra och Angelo varit på BVC för läkarkontroll på båda.
Allt verkade bra. Emelina var på dagis.
Vi köpte nya sandaler till Tindra för hon har stora fötter så svårt att hitta passande skor till henne..och alla hemma passar inte längre tyvärr.

Nu sover alla barnen  :) I morgon blir det frisören..jag har en jättebra idè som jag hoppas han kan göra... Sen blir det hemligt uppdrag med brorsan...och så kommer städerskan..är lite sura på dom faktiskt för vi ändrade en grej och dom har inte följt det..sånt gillar jag inte.

Fyndade ett par skor för 150 spänn..har ju gått upp en storlek sen graviditeten så alla jag har...ca 30 par är för små :( Men dom här passar iallafall :)

Men nu vet ni vad som är på gång iallafall :) Så kommer inte skriva så mycket roliga saker här just nu men uppdaterar lite iallafall. Men inga bilder på mig förrän jag har den nya bloggen.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0