Jag tror bestämt att....

Jag tror bestämt att det inte blir någon bra sommar i år, någon som håller med mig?
Jag måste berätta en lite udda grej...när jag blir minsta lilla stressad,,typ någon av barnen börjar tjata, bråka eller skrika, eller om jag typ skyndar mig att  städa..a stressar helt enkelt så börjar det klia överallt...helt galet mycket oxå..någon mer som får så?

Har äntligen fått tag i en privat lärare så nu skall här studeras :)
Men inom vad är en hemlis....
Men det är någonting som jag vill jobba med sen och det kräver sjukt mycket tålamod!

However jag var på skolan igår och kollade upp lite om att läsa på distans i höst... så det ska jag göra.
Och alla ni som tycker det är för tidigt o bla bla behöver inte uttala er tack!

Har jag tid och ork så har jag det..punkt.

Men jag tycker om att ja sjukt mycket att göra...och man blir så glad när man hinner med allt..man mår bra av det.
Liksom sitta hemma i ett år det är inget för mig...Angelo kan vara med mig överallt ändå.

Tänk er..jag hade med mig Tindra när hon var liten och hade KOLIK i SKOLAN...det ni..
Inget jag rekommenderar dock haha :)

Nu ska det nattas barn kl 19, sen undervisning kl 20..och sen kommer jag nog vara ganska trött :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0