I am a Shopaholic!!!

Fast det visste nog dom flesta redan om haha...
Jag säger alltid till mina kompisar att jag bara ska in och köpa en sak och det går fort..kommer ut med 20 saker typ...

Igår köpte jag några av dessa:


Hittade äntligen byxorna i 68, har ni märkt att jag köpt dom i varje storlek? haha Separationsångest på hög nivå..


Angelo och svarta kläder är en väldigt söt kombination :)


Pyjamas (impulsköp)...


Som ni ser så älskar jag leggings till killar..ursnyggt :)


Lila är fint!!

Ovanstående kläder är från Lindex och Kappahl samt Lundmyr.



Emelina har intagit sin pose haha :) Nu har hon börjat tjata om läppglans med..vad hände? :)


Repris :)


Två barn som ser ut att ha sett en kamera för första gången..


Min älskade son sover så vill inte störa skönhetssömnen med massa blixtar haha...

Barnen köpte massa Hello Kitty saker igår som showergel (kom inte på ordet), bodysplash (kom ej på det där heller) och lite annat......

Nu ska vi snart ner till stan och köpa present till min mormor som fyller jämt i veckan.
Mamma har kommit på massa saker vi ska köpa som ligger i massa jobbiga affärer som man inte ens går in i haha..bara vi som går in där tydligen...


Nu vaknade lilleman så det blev en syskonbild:)
Och vad har han på sig? jo leggings!! haha :)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

sötungarna :)

vart köpte du lundmyr kläderna?

2010-06-28 @ 12:36:42
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

aah men d vet jag :) men trodde det hade kommit nån ny rolig affär nere på stan :p

2010-06-28 @ 18:19:16
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Karina

Så söta ungarna är, du är en duktig mamma till att vara så ung, jag beundrar dig jätte mycke ;)

ps: på måndag åker vi till Åby hästklinik med Sunny så får vi se vad veterinären säger.... hör av mig till dig kram ;)

2010-06-30 @ 19:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0