Hemma :)

Har varit på vårdcentral för en astma undersökning som består av blås tester innan inhalation och efter.
Kuggade den ganska rejält så det visade sig att jag har astma iallafall, men antagligen en allergi astma eftersom det är som värst under pollen säsongen.
Man skulle inhalera två doser Oxis vilket medför rejäla skakningar haha...till och med tänderna skakar..händerna ska vi inte ens tala om :)

Sen gick jag och lilleman till ett cafè.. eftersom jag fyller år så tänkte jag unna mig världens lyx frukost haha så det var räksmörgås och sommarwienerbröd med hallon och gud vet vad jag smällde i mig :)


Nyss var en kompis här med tårtan som hon bakat själv, ni ska få se sen.
Den är jättefin!

Kommentarer
Postat av: Lotte

Hoppas den smakade gott!!! :D

2010-06-01 @ 17:48:45
URL: http://bullemamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0