Haft en rolig dag idag :)

Jag vet att det är tråkigt att höra om min dag men annars blir inläggen extremt korta..
Lämnade barnen på dagis kl 09 för att sedan rusa ner till McD för att äta frukost i all hast och sedan springa bort till frisören.
Håret blev bra..men han var inte så skicklig när det gällde att föna håret och när det gällde tidspassning och att lyckas behålla sina kunder...
Melissa och lille Vincent kom ner dit, Melissa hjälpte mig att ta hand om Angelo som inte ville sova när vi var där  fast han var jätte trött. Tack gumman för hjälpen!

Sen åt vi på Cactus, Again i know....
Tacco tallrik blev det och den var supergod.
Sen gick vi som vanligt in till Lindex osv osv.... och av någon konstig anledning glömmer dom ALLTID larm kvar på kläderna jag köper...tre gånger i rad nu..hallå?!
Haha dom sa det själva att det alltid händer just mig..tur jag är snäll då ;)

Köpte lite kläder till barnen...men det ser ut som att jag köper halva affären..bara för att jag köper till tre barn..haha folk kollar ska ni veta..
Men jag rensar ut alla 104 kläderna och ersätter med 110...
Emelina fick jeans med hängslen, sandaler, en pippi tröja, ett par mjukisbyxor och Tindra fick en t-shirt, ett set med lille skutt topp och shorts samt en byxdress.. lilleman fick den röda bodyn, stjärnjackan i strl 80..i know..ni behöver inte säga något ;)
ett par byxor med massa djur på och en sjömans tröja.. jag köpte en oversize topp till mig och ett långt linne från miss ewings :)

Imorgon blir det att köpa presenter i stan och sen gå på barnkalas på lek och bus landet i Trestad center.. Söndag blir det ytterligare ett kalas och på måndag är det fika och lek på dagis på kvällen..... först på tisdag blir det lite lugnare...förmodligen inte..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0