God morgon!!

Har haft fullt upp hela morgonen men nu äntligen kan man slänga i sig lite frukost (energi dryck och skrattande kon ost med kex). Jag äter bara något litet på morgonen för annars mår jag dåligt så äter något mer ordentligt till lunch.
Håller på att försöka bleka en tvätt, köpte ett sånt där hokus pokus medel men jag tror inte det fungerar.
En nackdel med flera barn är att man kan aldrig kolla bort i 2 sekunder.
Jag gick in i vardagsrumet för att hämta något och sen tillbaka till hallen igen, vad ser jag?
Jo tjejerna matar Angelo med barnyoghurt.
Han var så nöjd och glad för socker e ju gott men det var ju inte riktigt så bra.

Beställde hem ett lundmyr set från en hemsida, ska visa det sen. Angelo passar så bra i svart så givetvis är det det svarta setet.
Har börjat lägga undan lite 62 kläder som absolut är för små. Lite dåligt för det är ändå en månad kvar som han ska kunna ha dom. Och han är inte stor för sin ålder så storlekarna är väldigt små nu för tiden verkar det som.
När Emelina var liten var kläderna större. Hon kunde ha dom längre än vad man ska kunna ha.

Nu blir det att kolla bloggar och sen ner till stan för lite ärenden. Hoppas barnens paket har kommit.
Beställde totte från Zillah och tottes hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0