God morgon.

Nu kommer snart folk inte våga komma hem till mig haha
Igår när Beckah var härså ser vi båda hur lampan i köket plötsligt släcks. Typ som om säkringen gick, vilket den inet gjorde. Det roliga är att knappen är ganska trög att trycka på för att kunna släcka. Och jag testade om den skulle kunna hamna i ett mellanläge men det var helt omöjligt.

Sånna här saker börjar inträffar allt oftare och är lite jobbigt ibland.
Vissa dagar får man inte vara ifred alls.
Det verkar som om den här energin tycker inte om att jag har massa lampor på och andra saker som drar elektricitet. Och jag vet precis vem det är :)
Jag har fått besök av en annan person några gånger också, jag minns speciellt en gång när jag ligger och sover .
Plötligt flyger jag upp ur sängen och ser en man svepa förbi i rummet, man ser tydligt kläderna men man kan inte se ansikts drag och detaljerade saker.
Man kan se längden på personen, kroppsbyggnaden, kläderna men inte detaljerat i ansiktet.

Ni som inte tror på sånt kan ju hoppa över dom raderna.

Idag ska vi faktiskt inte göra någonting trots att det är midsommar. När man var liten var det jätteroligt att fira midsommar för det fanns massa roliga saker att göra.. och alla i området samlades.
Men idag är det inte så vilket är väldigt tråkigt.

Nu kommer snart städfirman..men eftersom det är midsommar blir jag lite osäker men har inte hört någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0