Dålig uppdatering..

Jo jag vet.
Men jag har varit sjukt trött i några dagar, illamående, ont i magen och massa konstiga stickningar och gud jag vet inte vad. Det värsta är tröttheten.
Jag kan sova länge tex sovmorgon och sen är jag lika trött ändå när jag vaknar.
Ska kolla så det inte är en infektion på G.

Som jag skrev för ett tag sen hade jag värsta vad jag trodde var mensvärk men den uteblev nu 8 dagar.
Så ska kolla upp det imorgon för jag har en förmåga att dra på mig infektioner.

Idag har grannens dotter varit här och lekt med barnen, jag har städat men annars har vi inte gjort så mycket mer för jag har varit tvungen att vila flera gånger för att orka.

Så imorgon blir det vårdcentralen om dom har tid..och sen handla mat.
Och på fredag blir det bvc, 3-mån vaccinationen och så ska dom kolla vad barnens prickar är för något.
Jag hatar alla dessa "prick-sjukdomar", det finns så många olika varianter av dessa att man rör till det totalt. Men vattenkoppor är det inte iallafall....fast så sa jag om astman oxå hahhaa

Nu ska jag slänga i mig en åksjuke tablett så man slipper må illa, sen kolla bloggar och sen sova för jag e sjukt trött.
Men ska uppdatera imorgon så får ni veta vad det var iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0