Bebis med inprogrammerat alarm...

Angelo har sedan en tid tillbaka inte låtit mig äta mat förstår ni.
Så fort jag sätter mig ner och ska äta börjar han stört gråta. Men ställer jag mig upp så är det okej en liten stund. Men vem vill äta så?
Fick slänga i mig mat på vägen hem när vi gick...enda sättet.
Sen får jag inte laga maten heller för han klarar inte av att sitta i babysittern eller ligga ned ens en sekund.
Och bära i bärselen har tagit kål på min rygg så det är uteslutet.

Så nu är han förbannad på mig efetrsom jag försökte göra ett försök att laga mat men det gick inte så nu blir det till att bära honom igen. Och han somnar inte förrän kl 19. Först då kan jag laga mat..
Det har blivit ganska jobbigt för man går ju hungrig hela dagen.
Barnen får äta massa emellan måltiderna medans jag bär honom.

Och en del tycker säkert att barn ska få skrika en liten stund..men tro mig med den ljudnivån och stressen går det bara inte....då äter jag hellre på kvällen än att låta honom ligga och gråta.
Jag har skämt bort honom från början med att bära honom när tjejerna var på dagis...nu får jag igen för det haha

Det går också om man matar han samtidigt men han äter på ca 7 minuter så man hinner ju inte med ena handen upptagen.

Sen måste jag sova middag med honom..han måste vara med mig överallt hela tiden.
Sånt brukar ju komma vid 8 månaders ålder när dom får separationsångest.
Tänk er tex om jag ska ta en duch eller något..då gallskriker han tills jag är klar..så man är konstant stressad.. hoppas det blir bättre snart.

Nu måste jag sova middag med honom...för han är jätte trött men vägrar sova utan mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0