Vill ha lista nummer 127435748509485

Haha nej men jag vill ha dessa...


Bärbar dvd spelare...ungarna pajade den förra som vi aldrig ens hann använda... 999kr BR leksaker


Brios åkpåse nu till vintern i matchande lila... Brio shiny från Toyland.se  995kr



Bilstol till Emelina 700kr kampanjvara på needs4kidz???? Acta Graco


Om jag hade vetat att dessa fanns så hade jag köpt en sån från början...men den lär behövas någon gång iallafall.
Ett överdrag till bärselen alltså.

Brio Happy vagnen vi har just nu kommer kännas lite klumpig som sittvagn har jag en misstanke om. Om så är fallet så är jag sugen på att köpa en SBA casablanca en "budgetvagn" som påminner om Bugaboon.


Vi får se sen hur det blir med den saken..framhjulen är inte så lockande på vintern direkt...

Jag ska alldeles strax gå loss på verktygs skåpet och sortera lite där...jag har nämligen slängt in alla kablar och adaptrar där av någon anledning och jag behöver dom till alla apparater... sen ska jag gå loss på lådan med hår saker..ja ni läste rätt.. EN HEL SKITSTOR LÅDA MED BARA HÅRGREJOR..hälften ska slängas i promise!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0