Stadsbarn.....

Idag har vi varit hos barnens gudmor med familj och dom bor ute på landet.
När vi om dit så var dom två små kräsna pedanta barn som inte vågade sitta där det var smutsigt osv.. haha
Sen sa dom att det är så typiskt stadsbarn..och det är fanimej så sant :)
Det slutade med att dom vågade springa utan skor och äta vinbär haha
Just nu smäller jag i mig Grillchips och en Energidryck för energi behövs med tre barn, det är inget man kan få för mycket av.
Sen vill jag bara tala om att jag älskar våran Brio Sing som vi nyss införskaffade.
Det märks att det är en "stadsvagn" i chassit och framhjulen men den är såååå kompakt och smidig och snygg för den delen!
Ett tips till er som letar barnvag och inte bor på landet. (Har dock ej prövat med liggdelen på).

8100 kg väger min lille grabb nu...ungefär vad Emelina vägde när hon var ett år...skillnad från barn till barn!
Nu sover alla barnen, kl var 19.30 när jag började skriva inlägget..nu är den 10 över 21 haha det går bra här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0