Rensar barnkläder..

Tömde lådorna på 62 kläderna..snyft :(
Men en anledning till att få köpa nua kläder med haha
Får köpa en ny skinnjacka till honom för den andra var för liten... så¨nu har jag ett ton med kläder som ligger i vägen...
Ska skriva en lista på vad som ska köpas så det inte blir massa onödigt..för nu ser jag ju vad som fattas.

Idag ska vi köpa en bumbo stol, handla mat och gå till lekplatsen. :)

Imorse hade Emelina klippt Tindras hår..på ENA SIDAN bara...får klippa till det.... men det är en sån typisk sak som barn gör förr eller senare haha
I förrgår var vi hemma hos Angelos pappas mamma och syster. Det gick bra men kändes lite konstigt, och Emelina och Tindra blev rädda när mamman skulle be haha..men det kan jag förstå ur ett barns perspektiv... en svart klädd kvinna med svart sjal som sitter på huk på en matta och ber...ser lite skrämmande ut.
Häromdagen såg vi en afrikansk kvinna med burka? Ni vet en heltäckande klädsel där ENDAST ögonen syntes.
Jag blev så rädd att jag kollade mninst fem gånger på henne och blev lika rädd varje gång haha... Emelina sa "mamma ett spöke" haha gullunge
Men jag har aldrig sett något hemskare än den synen..och hon hade skrämmande ögon oxå som inte gjorde det bättre direkt.
Har inget emot religionen absolut inte men har aldrig sett någon gå klädd så förut.

Lilleman har börjat växa ur liggdelen på längden:( men han får knö i den ett tag till för jag vill ha han liten :) haha
En månad till minst iallafall så jag hinner vänja mig vid tanken hahha

Ska ta lite bilder sen om mitt minne tillåter..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0