Regn, sol, regn, sol....

Vi hade som plan att gå till lekplatsen. Sen kom jag på den (o)smarta idèn att handla mat innan.
Vad händer på vägen hem? Jo det börjar stört regna efter ca 100 meter hela vägen hem. Gå, stanna, gå, stanna....osv.
Och jag hade så klart köpt grillad kyckling och potatis sallad som vi skulle ätit där men blev till att äta hemma istället och när vi ätit klart tittade solen fram. Skall göra ett nytt försök när Emelina vaknat.
Sen kom den där kvinnan jag skrivit om tidigare som tycker mina barn ser så otroligt snälla ut. Och hon pratade som vanligt om hur snälla dom verkade och hur duktig jag är med tre barn o bla bla.. jag sa det att du skulle bara veta hur dom kan vara. Men det trodde hon inte...

Det var riktigt åskväder här för en stund sedan men det försvann lika fort igen.
Har bosatt mig under takfläkten samtidigt som jag springer till tvättmaskinen och torkstället då och då.''I förrgår var vi på överby och jag har äntligen hittat en bilbarnstol till Emelina efter hennes önskemål. Den får dock följa med hem när jag känner mig lite rikare......
Jag har bytat dubbelvagnen till en annan..det var en arab som köpte en av dom.. och efter en stund avslöjade Emelina mig om att jag förstod vad dom sa..haha Han stod typ och förklarade att man inte kunde fälla ner ena sittdelen till sovläge o bla bla till sin fru...så svarade jag nej det går bara i ett läge och han bara wtf typ haha

Igår var vi på lekplatsen hela kvällen annars gjorde vi inget speciellt.
I morgon blir det hörsel tester för Angelo på NÄL kl 11. Ber till gud att dom är fel fria den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0