My shoes


Rösta!!!


Detta har hänt...... ne jag skoja men idag har barnen varit på landbadet med grann familjen.
Dom hade haft jätteroligt och var borta flera timmar.
Vad hittar lilla jag på då? Jo jag tog Angelo i bärselen (Baby Björn Classic..köp aldrig en sån om du inte vill få problem med axlar och rygg)... så vi gick runt här och hade det mysigt i solen.
Sen mina kära vänner så åkte min bror ner till bussgods terminalen och hämtade mina kära efterlängtade Brio Sing (lila)..med ergonomisk sittdel så nu har vi bytat!
I förrgår började han försöka dra sig uppåt så då såg jag att han verkligen ville själv..så varför inte.
Men ergonomisk sittdel lät lite bättre och singen är mer lätt manövrerad än happyn..men klantig som jag är så går den ej in i hissen då bakhjulen är lite bredare än happyn.....anne has to carry the stroller up the stairs! :)

Sen var vi på BVC imorse...så satt det massa folk och väntade på att få komma in..alla hade samma tid med tydligen kvart över 11.. sen undrade sköterskan om alla vi var där och lekte...hmm nää vadå skulle vi ha föräldra träff på bvc då eller??!! Nej det var så att den andra sköterkan bokat in massa på samma tid på en tid som inte existerade..clever!
Så alla fick nya tider..jag krävde en tid imorgon hahah :) And i got it. Nej men alla kan ju göra lite fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0