Lycka!!!

Just nu känner jag mig väldigt lycklig, allting kan givetvis inte vara perfekt för då skulle man inte uppskatta allting lika mycket. Men jag skriver inte för mycket om mitt privat liv på bloggen.

Tindra ska börja på avdelningen för större barn nu till hösten och på den avdelningen har barnen en del kompisar.
Emelina börjar på ridskola nu i höst, hon fyller 4 år nu i augusti vilket känns väldigt ofattbart att hon redan är 4 år snart.
Jag håller på och funderar över om vi ska köra två kalas nu när hon har en del vänner, ett för kompisarna och ett för släkten.
Vi kommer att ha dop för Angelo nästa månad men det ska hemlighetshållas för hans pappa av några skäl. Så inga datum kommer skrivas ut här förrän efteråt.
Jag hittade denna som kommer passa bra till hösten när Angelo sitter upp i vagnen.



En regn overall från Lindex.

Jag har slutat läsa en del mamma bloggar för dom går ofta ut på vilka märkeskläder man har köpt, och hur dom målar upp sitt liv som perfekta familjen. Sånt intresserar mig inte.

Just nu läser jag bla. mammabeckas blogg, melissas, marias, beckahs, erikas, m.f
Ska göra en lista och länka, vissa bloggar är riktigt bra faktiskt och borde ha fler läsare.

Angelo har börjat säga "mamamammamamaammama" ljudet och det låter så gulligt, även när han e missnöjd så låter det något speciellt ljud haha

Vagnbytet jag gjorde var mellan graco och carena double swing i svart.
Jag kan inte leva utan min double swing..ärligt talat..bättre än den finns inte enligt min åsikt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0