Jag vill bara gräva ner mig någonstans....

Jag har haft ett rent helvete hela morgonen och dagen har precis börjat.
Barnen fick mig att gråta till slut..jag ville bara ge upp för stunden.
Först lät dom mig inte sova inatt, sen började Emelina göra sönder tusen saker.. så när hon gick på lådan med alla hårspännen, diadem och liknande och gjorde sönder allt hon kom åt då fick jag nog så då bröt jag av hennes diadem så hon förstod hur det känns när hon gör sönder alla andras grejer.
Sen har dom bråkat hela morgonen, slagits, rivits m.m till slut orkade jag inte ta isär dom utan lät dom bara vara mitt i bråket typ.
Sen så minns ni säkert att jag tvättade alla madrasser, täcken , kuddar etc igår.
Vad gör Emelina tror ni? Jo hon orkade inte gå till toaletten så hon kissade i min säng. så nu måste jag tvätta om allt och det tar 4 timmar om torktumlaren fungerar..ibland är den överhettad och vill inte starta.
Och hon har börjat med det där att hon inte orkar så hon kissar i kläderna istället..vet inte vad jag ska göra åt det just nu. får komma på någon bra lösning.

Sen började lillman spy..inte lite utan  ordentligt..han spydde ner hela sig och hela min säng.
Sen när jag torkat av han och klätt på honom för jag visste att det skulle komma mer..så spyr han ner hela sig igen..i badet och upp och klä på..då hinner han kissa på sig själv så i badet igen och upp och klä på... spyr ner hela sig själv igen...i badet..upp och klä på honom igen... vi hann gå till vardagsrummet så spydde han ner hela sig och hela mig och på halva soffan.. då gav jag upp....bättre att bada han ordentligt ikväll.

Så nu mina kära vänner kanske jag äntligen får äta frukost och göra mig i ordening efter några timmars försök.


Ska uppdatera sen när jag fått i mig lite mat och är på bättre humör...

Kommentarer
Postat av: Anna

Mmm, jobbigt med såna dagar när allt går fel. Brukar titta in här lite då och då och jag måste säga att du verkar vara en stark tjej som klarar av att ha 3 barn själv :)

2010-07-07 @ 12:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0