Egentid med småttingarna :)

Till "småttingarna" räknas Tindra och Angelo. Jag kan inte riktigt släppa att Tindra faktiskt är stor nu snart 3år.
Men eftersom att jag räknade bort hennes första år pga koliken så var hon "bebis" efter det.
However Emelina har varit hos sin kompis från dagis för första gången utan mig.
Jag saknade ihjäl mig efter henne typ..och ringde och ville ha hem henne hahaha :)
Hon hade haft jätteroligt..men det jag var mest oroligt för var om hon hade uppfört sig och det hade hon faktiskt. Jag blev jätteglad.
Jag och Tindra åt på McD medans Angelo sov i vagnen. Sen gick vi in på Lindex där dom har sommar rea just nu och hittade några fynd som blev några för många.

Jag har intervjuat min dotter hahaha..Emelina har svarat:

Bästa färg: Rosa
Ogillar: Blå
Favoritmat: Chili con carne
Ogillar: Paprika
Favorit djur: Små kaniner och små hello kittysar bebisar och små marsvin.
Ogillar: Hundar
Hur blir en bebis till: Om man tycker om bebisar..också blir det en bebis.
När är det natten? : Klockan sju.
När är det morgon?: Klockan fem :)
Vad skulle du vilja heta? : Tinsra ...? :S
Om du fick en häst vad skulle den heta? : Alicia
Bästa kläd kombination: axlar byxor och ett linne (hängslen)...
När är det sommar? : När snön går bort.
Var bor tomten? : Han bor ute i ett höghus :)
Varför måste man jobba? : Så man får pengar.
Vad gör man med pengarna då? : Man lägger dom i en plånbok, sen tar man ut pengarna och ger affären den och så betalar man (förståndig ) :D


Tindras kommer imorgon :)

Just nu har vi myskväll med ostbollar och diverse saker...Emelina har inte sovit middag så hon går på reserven typ haha
Imorgon blir det hemligt uppdrag haha....:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0