Bumbon är köpt :)




En glad liten skit...

Tack vare bumbon hittade han sina fötter idag haha

Angelo fick sin 3- månaders vaccination i fredags, han fick feber natten till lördagen men det varade inte så länge som tur var.
Han ska få tbc sprutan som jag tjatade om att tjejerna skulle få när dom var små men det fick dom inte. Konstigt att han får den när det är samma orsak.

Barnen har haft en kompis här idag men i övrigt har vi inte gjort så mycket.
Igår var vi på lekplatsen och på McD.









Fick besök av en geting förut och det är en av mina stora fobier.
Men med hjälp av en hand dammsugare skrämde jag iväg den hahaha fy vad rädd jag var.


Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

gu vilka söta bilder på Angelo =)

2010-07-06 @ 06:21:55
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0