Bloggtorka...

På grund av att vi oftast befinner oss utomhus så räcker inte tiden till att blogga..eller det glöms bort helt enkelt.
Men i morgon kommer ett roligare inlägg som handlar om dopet som närmar sig :)
Kommer tipsa lite om jättefin dop klänning+band, fina klänningar att ha på dopet, finskor etc.
Var man hittar allt till ett lagom pris mitt i stressen osv.

Detta är första gången vi har dopet i kyrkan och då vill jag att allt ska vara så bra som det bara kan.

På måndag ska vi på en "EEG" och en läkar undersökning på NÄL..besöket tar 4 timmar och Angelo skall vara sovandes under två av dom timmarna vilket innebär att en trött mamma måste gå upp mitt i natten och hålla honom vaken...yippie!! haha
Sen skall jag vila i rummet medans dom undersöker honom...roligt...inte alls..

På hemvägen blir det förhoppningsvis två nya bilbarnstolar till tjejerna :P

Men ni får helt enkelt vänta på mitt mer roliga inlägg imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0