Vad ska man hitta på?

Ätit, satt igång diskmaskinen, städet tog dom ju imorse...a vad ska jag göra nu då? :S
Roade mig med att ta lite fula bilder på mig som ja tänkte ni kunde få se haha
En viss carro tyckte jag var svullen i ansiktet och det stämmer nog fanimej :S  :)

bebis
Angelo i magen....

moahah
Ingen kommentar..

and i
Dubbelhaka iaf :) haha

grönt
Vardagsrummet...

hallen
Hallen.....Ja...jag har vagnar överallt...

kitty
Hello kitty haha :)

I want my hårförlängning back :)
Ska beställa ett nytt set med clips snart :)

Plattar ju ständigt sönder mitt hår eller aah det blonda går sönder men inte det bruna :S


Får lägga in lite bilder på barnen sen för meningen är att dom skall sova middag just nu men hör att dom leker för glatta livet :) haha

Kommentarer
Postat av: Ellen

Haha förgoppningsvis blire godislandet, du vet min mor har ingen talan när jag bestämt mig för nått...hahaha påminner det dig om någon av dina döttrar kanske? fast jag skriker inte, jag kör övertalningsmetoden..mohahahaha xD

haha jag ska ha mitt jävla sockervadd och så äre!

2010-01-15 @ 16:12:53
URL: http://ellobelloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0