Tindra gick loss på lampan nyss :)

Tindra satt och bankade i elementet för en stund sedan...och sen hörde man bara hur något krashade..
då har hon lekt med sladden till lampan som var ny så sladden gick inte att koppla i som tur var.
Men när jag går och kollar vad som hänt så hör man tindra säga "det var inte jag" så himla oskyldigt haha...så har hon glassplitter i håret men det gick bra som tur var.

Fick sovit ut ordentligt inatt så är pigg men ändå trött..kan inte förklara riktigt.
Men förvärkarna var inte kvar när jag vaknade iallafall:)

Efter middagen blir det nog storhandla på maxi, känner inte riktigt för det men det behövs.
Jag vet hur ont det kommer göra sen när jag kommer hem, och hur jobbig natten kommer bli för man kan inte röra sig en millimeter.
Inatt kunde jag röra mig utan att det gjorde så ont..var nog därför jag somnade oxå :)
Men ser inte fram emot sjukgymnastiken efter förlossningen :/ När ska man ha tid med sånt?

Tänkte gå och lägga på en ansiktsmask och koppla av en tio minuter, barnen leker på sitt rum just nu och verkar ha jätte roligt :) Och igår lekte dom häst haha :) men dom kan leka längre stunder utan att bli osams och det e roligt att se :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag kan va barnvakt då :) när du tränar ;)

2010-01-24 @ 18:52:39
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0