Tidningstjuv :/

Hade ju en överenskommelse med bohuslänningen att tidningen skall läggas i postboxen där nere..men nää då dom satte den utanför dörren i den där tidningshållaren så grannjäveln tog den ändå..ändå gick jag upp tidigt och fumlade efter tidningen men den va väck.
Ringde reklamationen och dom skulle genast komma med en ny och informera tidningsbudet. Visst dom kom med en ny..men var hamnade den? inte i postboxen iaf!!! blir så arg när folk inte fattar. Dom får ju ett nytt samtal från mig i morgon ....för grannen lär ju ta den igen..

Barnens mormor kom kl 13..så vi åt tårta som jag bakade precis innan.

Tänkte tipsa om en bra dubbelvagn :)
Vi har haft den här modellen länge nu , har bytat färg en gång från brun till rosa bara. Men e jättenöjd med den och ska ha kvar den även om den e rosa haha.. men jag har sån liggdel i ..inte sån liggkorg som det e på bilden.

vagnen
Har testat måånga olika dubbelvagnar men denna är smidigast i allt :) <333


Tänkte visa min fina tårta oxå hahaha...

tårtan
Kostar 50kr att göra och tar fem minuter att fixa ihop :)

Både jag och Tindra är förkylda...och Tindris brukar alltid få 41 grader i feber...hoppas verkligen inte hon får det för man blir så nervös när man står där och försöker få ner febern och inget händer :/ det kan ändra på två röda sekunder..och när alvedonen gått ur så e hon uppe i 41 grader igen :( så man får hela tiden ha koll på henne..speciellt när hon sover.
Hoppas hon är ganska bra imorgon för hon gillar ju dagis :)

Idag har förvärkarna tagit fart igen och vill inte försvinna....nu kom jag på en väldigt bra ide :)
Emelina pratade om att rida på emaus....kan ju låta henne få egentid med mig imorgon så vi kan åka till emaus med bussen. Det klarar jag ju med ett barn och utan vagn :D
så får Tindra göra samma sak på onsdag eller torsdag :)
Där kom jag på något bra :D

Har ju lovat henne att få börja ridskolan när hon fyllt 4år..men tänkte lära henne själv alla grunder först så hon får va med mig på emaus i början :) kommer ihåg när jag var 7år och gick där...det roligaste jag visste :)

Nä nu ska jag kolla upp vad dom har för öppet tider och busa lite med Tindra som e vaken medans Emelina somnade i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Den där vagnen hade jag i ca 2 veckor sen lessna jag den var verkligen inte alls som jag förväntade mig. Men som tur var fick jag den sålt jätte fort till samma pris som jag köpte den för : )

2010-01-31 @ 14:03:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0