Svar på tal...

Fick en tyken kommentar från någon som inte vågade stå för vem hon var..men hon undrade iallafall hur jag hade råd med nya möbler osv när jag gick på soc.. hon var sur för att hon inte hade det bra ställt och undrade hur jag fick ihop allt..


Svar: Jag FICK hjälp av soc därför att skolan glömt skicka in mina betyg till csn vilket förstörde så jag inte fick studiemedel. Dom gjorde ett undantag där eftersom jag studerade, men dom kollade upp så jag gjorde det jag skulle, sökte även arbete under den tiden.
Jag sålde barnens möbler för att köpa nya möbler anpassat för ett rum för tre barn..handlade givetvis billigt så det skulle gå ihop.
Tapeterna var på rea..och min brors kompis tapetserade....
Och om du läser lite nogrannare i bloggen så ser du att det står rea under nästan varje inköp ;)
Det beror på vad man köper...jag har kontantkort och ringer endast för 75kr per månad så där har jag sparat 1 100 kr som jag kan lägga på annat.
Tänk på vad du kan ändra på istället för att klaga på andra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0