Svar på tal!

Caroline skrev: Den där vagnen hade jag i ca 2 veckor sen lessna jag den var verkligen inte alls som jag förväntade mig. Men som tur var fick jag den sålt jätte fort till samma pris som jag köpte den för : )

Svar: Jätteroligt att du läser min blogg :) Antar att du menar den blåa vagnen?
Jag har ju ej kört den med någon bebis i så jag vet ju inte hur den är att köra.
Vad bra att du fick sålt den iallafall :) Men vad var det du inte gillade med vagnen?




Dom där sparkbyxorna är sååå söta! Min son hade dom när han var en pyttebebis : )


Svar: Ja, dom är supergulliga:)

Ni andra som läser min blogg får gärna slänga in en kommentar..en fråga eller vad som helst.. jag svarar på allt :)

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Söta döttrar du har. :)

2010-01-31 @ 15:15:43
URL: http://salkert.se
Postat av: Mikaela - ungmamma till nova

vilka söta döttrar du har och grattis till graviditen :) vet du vad det är för kön? :)

2010-01-31 @ 15:16:55
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/
Postat av: Anonym

trevlig blogg du har :)

har du någon pojkvän ? eller är du ensamstående ? Lycka till med nya bebisen iaf :)

2010-01-31 @ 15:36:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0