sooooova...

Nu är jag trött och ska gå och sova nu..
men tänkte bara berätta en rolig sak Tindra sjöng igår...

jag pratade med mamma i telefon och så börjar Tindra sjunga för sig själv "mamma älskar mejj" så gulligt och hon lät så stolt när hon sjöng det haha.....hon har blivit rejält mammig sen jag lät henne sova i min säng.
Men det e sååå mysigt att dom sover i min säng..
Hon hade även skällt ut dagis fröken i förrgår för att hon inte fick ta en boll från ett annat barn så blev hon jätte arg och sa JAG E ARG PÅ DEJJ och gick iväg och surade och slängde iväg dockan haha

Hon vet att jag inte kan bli arg på henne så hon testade väl där :)
Om hon gör något dumt hemma så slutar det alltid med att jag i slutändan skrattar för hon gör något gulligt...eller skyller ifrån sig på nån som inte ens e här eller på katten.... så det går inte att bli arg på henne helt enkelt. Sen lyssnar hon extremt bra oxå..hon e väldigt lätt med allt så det e sällan man behöver säga till henne och det tycker ju såklart inte Emelina om så hon skyller gärna ifrån sig på Tindra haha :)

Nu ska jag vräka i mig isbitar...e helt besatt av is..med citron droppar i....
Sen blir det sova :) Natti <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0