Ska börja gömma lördagsgodiset !!!

Har två smarta barn som vaknade tidigt imorse...dom frågade om dom kunde gå och se på tv och jag sa givetvis okej. Och jag hör ju vad dom gör hela tiden för det är vägg i vägg och öppna dörrar.
Men sen kom dom in och frågade om det var lördag idag och jag svarade ja..MEN ni får inte ta lördagsgodiset förrän efter maten.

När jag går upp en liten stund senare springer dom in på sitt rum så jag förstod ju att det var något.
Ligger två länsade godispåsar i soffan haha och jag fattar inte hur jag hade missat att höra att dom tog dom  ..barn är ju inte särskilt tysta av sig.
Tror att Emelina var hjärnan bakom det hela :)


Ska gömma det bättre nästa gång..

Jag har börjat fundera lite på hur jag ska lyckas ta mig ner till stan för att handla mat, hur jag ska få barnen till dagis osv dom sista 7 veckorna innan bf. Foglossningen gör alltså så ont att jag stor del av dagen inte kan gå överhuvudtaget. Minsta rörelse och jag skriker till. Det känns som att bebisens huvud är på väg ut (vilket det naturligtvis INTE är)..men tänk att gå med den känslan hela tiden..plus att benen stelnar till och det smäller till i fogarna och allt låser sig.

Ska göra ett försök med att handla idag..tar ju bussen men det hjälper inte så mycket ändå. Och sätter jag mig ner eller står still så kan jag inte gå sen...

Och jag trodde jag visste vad foglossning var när jag väntade Emelina och gick med sånt stödband..det var ingenting mot det här :S

Nu pajade barnen precis tapeten i deras rum som givetvis var nytapetserad :(
Dom satt och åt smörgås och hade tagit mackorna och dragit på väggen i hela rummet och det går ju såklart inte bort :( Där rök den tapetseringen.

Nu pajade foglossningen totalt när jag gick in i barnens rum så det blir nog inget handla ändå :S
Har en super arg emelina som jag får gå och ta hand om nu men hörs sen :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

gör så som du pratade om en annan gång, asså gör så dom kör hem det (;

2010-01-16 @ 13:15:36
URL: http://beckahmedh.blogg.se/
Postat av: Matilda -90a & Snart 2barns mamma!

det låter inte heller så trevligt :S ja jag tror också att det gör ondare om det går fort, därför håller jag tummarna för att det ska gå lite segare den här gången, och kanske har man turen att få pröva på den omtalade edan också haha.

2010-01-17 @ 12:29:27
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0