saknar mitt löshår :/

Nu har jag pepprat i mig clementiner, bananer, juice och annat nyttigt och e lite lite piggare :P
Gick in på happyhair.se och klickade hem en såndär löshårstofs. Kom på att jag har ju alltid håret uppsatt ändå.så det e ju lättare :)
Kostade 269kr och då e det jätteblondt:)

Barnen somnade utan några protester..men inte så konstigt när dom e förkylda :/
Hoppas båda e feberfria imorgon med så jag kan gå till familjerätten..och sen handla clementiner..:P råkade äta upp hela påsen..fast fick dela med mig till sessorna såklart haha

Gissa var min tidning hamnade idag?!  JO I POSTBOXEN!!! :D
Konstigt att det skall ta sån tid bara innan dom fattar..:S

Nu ska jag sooova.....sorry för 0 bilder idag men ni fattar nog varför.. kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0