Pinsamt...

När jag skulle hämta barnen idag så ringde det någon på porttelefonen...det var leveransen från kanada med hello kitty mattan till badrummet :)
Gick till dagis och hämtade barnen som berättade att dom ätit korv med mos till lunch...  "TILL BARNENS PAPPA" (ja DOM ÅT GRISKÖTT.....VAD SKA DU GÖRA ÅT SAKEN?)

det var precis korv jag tog fram ur frysen igår så jag kom på att vi kunde äta en sallad på cactus istället... hade till slut fått papprena med posten som jag väntade på halva dagen. Posten kom HALV TVÅ :S
Vi hann precis till försäkringskassan..sen till cactus och då lyckades Emelina tända eld på bordet så dom fick komma med en vattenhink o släcka :( Jag skämdes så jag trodde jag skulle dö...kunde inte bli arg heller för hon var rädd över händelsen och all uppmärksamhet hon fick på köpet :/ Så förklarade lugnt vad som kan hända när man leker med ljusen.. jag stod i kassan och skulle betala så jag såg inte att hon tog en servett över ljuset som stod där..vips så brann bordet..

Sen spelade barnen clown när vi åt..kändes som jag tagit med mig borås djurpark eller något :S
Till slut gav jag upp och vi åkte hem...då skulle dom bråka lite på bussen med....och fortsätta bråket när dom kom hem..min energi e ganska urladdad just nu :(
Men jag måste städa klart för jag gjorde inte det i morse.

Nu går emelina runt här och skäller på Tindra på arabiska :S
Hon har lärt sig en del av språket på youtube..hon kan till och med uttalen som inte ens jag kan haha :)

Nu ska jag städa klart och bädda rent sängar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0