nyss kommit hem..

Har varit på maxi och storhandlat mat, min farmor hjälpte mig TUSEN TACK!!!
Barnen var supersnälla i affären..2 små änglar faktiskt :)


Handlade för nästan 1 500kr och då fick jag med ingredienser till tonfisksallad, jordgubbstårta och taccos..och lite annat mindre nödvändigt,..vet inte hur jag bar mig åt..trodde det skulle bli mycket dyrare än så ju :S

Köpte sånna miniflaskor med schampoo och duschbreme SOM JAG GLÖMDE HA MED MIG SIST GÅNG TILL BB..haha den här gången vill jag inte behöva gå ner till sjukhus frisören för att låna schampoo..haha eller rättare sagt personalen fick göra det :)

Börjar känna mig riktigt förkyld.bra att det kommer nu för då slipper jag det säkert på ett bra tag sen när bebisen kommit ut :)


Snart kommer min bror med bilbatteriet...stackarn han måste stå där i kylan en stund tills bilen värmts upp så han kan få loss den icke stängda-fastfrusna-dörren. :)

Har besiktning på den i början på mars..det värsta jag vet med en bil jag inte besiktat förut.
Vet att den ryker på bakdämparna :/ och sen kommer sommardäcksbytet på 550 kr med förvarings avgift kort därefter :/ och skatten får vi ju inte glömma...jippie...not!!!
Bil borde klassas som en -behöva-grej i alla familjer, och att man inte ska betala skatt på det!!

Nä nu ska jag se på tv..för det e sällan jag har tid med det..har sånna comhem kanaler men har kommit på att jag kollar ju aldrig på dom....skärpning tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0