Lättare sagt än gjort...

2 sekunder efter jag loggade ut från bloggen vaknade nummer ett som i sin tur väckte nummer två.
Så lägga sig i tid för att vila ryggen gick inte hem idag :S
Nu är dom tillbaks i sina sängar men sitter glatt med en målarbok som jag ej får ta, men bara dom infinner sig i sängarna till att börja med så blir det steg 2 sen.

Tänkte roa er med att berätta 5 saker som ni INTE visste om mig :D


1. Köper schampo, inpackning och balsam hos frisören INTE i mat affären för det är värdelöst. Lägger ut över 500 kr vid varje köptillfälle....am i insaint? :)

2. Det händer att jag köper kläder på ungdomsavdelningen på HM för strl 170 och 34 e väl samma mått?! haha och MYCKET billigare där........ sist gång var i förrgår när jag köpte en snygg tjej slips på lindex till Emelina som jag sedan tog själv haha :)

3.  Använder HM s egna smink..dock inte mascaran. Men 49 spänn för en foundation e väl inte fel?!
Och det e för att jag tycker att det är bra...alla andra blir fläckiga :)

4. Hårfärgningen jag använder heter Cameleo och kostar 29kr på willys, den håller jättelääänge och färgen försvinner inte. Super!!!

5.  Använder endast crazy age jeans för dom e grymt snygga.....

Men det här har ju inte ni läst...haha


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det vart i tisdags du köpte slipsen, för det vart då jag va med

2010-01-14 @ 16:51:51
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0