Jag e så seg idag :/

Försov mig 12 minuter haha..det kunde varit värre, men hann med allt ändå och kom precis 12 minuter för sent till dagis men jag fick gå i slowmotion eftersom det gör så ont att gå.
Sen var det meningen att jag skulle följt med Marie till torp en sväng för hon skulle handla mat men hon hade försovit sig och kom efter tre timmar hahah..så vi gick runt i stan lite.
Jag fick äntligen hittat en spray som skyddar håret mot plattång, och i min favorithårvårds serie med..perfekt.


Hann slänga i mig en cheesecake med från expresso house...dom gör världens bästa cheesecake men det e tyvärr dyrt där :/

Sen vill jag tipsa om att Lindex harn en svart kjol med dragkedja fram som liknar top shops kjol..men för 200 nånting :) skitsnygg

Och B-young har fått in jättefina kläder bl.a en spetsjacka i svart för 499 eller 399 eller något sådant.

Beckah länkade mig en sida igår där dom sålde hello kitty saker frå USA billigt.
Kommer ej ihåg adressen men dom hade badrumsmattor där med hello kitty som jag letat efter länge :) Frakten var 4-6 dagar och det blev ca 200kr billigare än vad jag räknade med.
Ska länka den adressen här när ja hittat den.

Hämtade två glada barn från dagis för en timma sen...dom har precis vräkt  i sig vindruvor haha..
Nu vill dom se på playhouse disney så jag får offra tvn en stund till dom haha ...
kram<333

Kommentarer
Postat av: Rebecca

dreamkitty.com :)

2010-01-21 @ 17:19:13
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0