Idag hade jag flyt..:)

Efter tur kommer ju otur..men dagen började bra :)
Lämnade barnen på dagis...gick till familjerätten..kände mig riktigt bra bemött där och fick reda på lite regler som jag inte visste om sen tidigare :)

Sen mötte jag upp en kompis med hennes två barn..och jag fick för mig att gå till telenor och teckna ett abonnemang igen.
Alltså JAG sprang på dom...INTE TVÄRTOM haha :)
Typ såhär lät det...:

-hej..vad har ni för telefoner just nu? har ni iphone?
killen svarar: nej men vi har ..bla bla..och den e skit bra o ...
- nej tack den e inte rosa...har ni någon rosa?
killen: vi har den här oxå...8 megapixlar..osv
- nej jag köper bara en telefon som e ROSA...
killen: asså du e en såndär rosa tjej?
-japp.
killen: han tar fram en ROSA SAMSUNG TOUCH TELEFON
-JAG TAR DEN :D

haha...jag bara: med ett hello kitty skins så blir det perfekt... han bara: va e skins?
jag: var kommer du ifrån?
han: gbg
jag: du e ifrån gbg men vet inte vad skins e? OMG!!!

haha :) sen flörtade jag lite med han för han va skit rolig....tecknade ett jättebra abonnemang utan alla avgifter och sånt :)

Sen drog vi till mc donalds men jag va inte riktigt sugen på mat just då så jag kastade typ 3/4 av maten :/ Hade ätit cheesecake till frukost me färskpressad apelsinjuice på expresso house precis innan familjerätten så kasnke därför :)
Köpte med mig cheesecake hem till barnen för jag hade lovat dom det...men dom skötte sig inte på torp idag så cheesecaken får ligga kvar i kylen tills imorgon.
Mamma klagade på att jag aldrig håller det jag säger...typ som att: om ni inte sköter er nu så blir det inget lördagsgodis... osv.
Hon har rätt i det..men jag e så känslig för sånt..tycker dom e så små o gulliga så har svårt att hålla ett sånt "hot".
Men idag så :)
Dom gick och la sig utan protester idag med.. jag e super nöjd :)

Men iallafall...efter mc donalds så gick vi till B-young där jag spanade in en rosa paljettklänning för 124 kr...slog till där för jag hade en hundring som jag inte visste om :P

Sen åkte jag och hämtade barnen och mötte sedan upp kompisen och hennes kille på torp....vi åt mat där...och sen köpte jag ett par gulliga trosor för 49 kr på Hm...sen köpte jag inget mer för innan jag åkte till torp så hade brevbäraren gett mig några trevliga räkningar i brevlådan som jag inte räknat med så dom går givetvis före allt annat :)

Vi köpte lite mat på maxi och åkte sen hem..vi fick skjuts av deras kompis :)

Bohuslänningen ringde mig vid 20-tiden och undrade varför jag inte skickat in autogiro blanketten....så jag skällde ut han och sa att det inte var så konstigt eftersom budet inte gör det han ska så grannen tar tidningen...sen var det inget mer snack om den saken. jag sa att när dom hamnar där dom ska så skickar jag in den....han bara okej förstår precis... haha
hatar folk som ringer efter 8...dom borde ju fatta att vissa har barn eller?!


Fick inte föräldrapennings papprena idag heller :/ idag e det onsdag...dom påstår sig ha skickat dom i fredags...... prio tio brev eller vadå? :S
Dom har segat så jag kommer inte hinna ta ut dom i tid..alltså en månad innan..så det där ska dom få lösa bäst dom kan...

Nu ska jag greja lite här...hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0