Hemma :D

Bildbomb:

tindris
Tindra

emmis
Emelina

Magen
Angelo i magen..


Mee
Jag...

kitty
Hello kitty dusch draperi från det "hemliga paketet"

kitty
Hello kitty tvål pump oxå hemlig haha :)

Jackan
Ingen bra bild men det e nitar på där uppe...skall dock byta till en xs

kläder
Snygg tröja med leggings...

Boleron
Boleron..

crazy age
Fick hem avin på dom idag...tror ni jag blev glad eller?
Har ju som sagt bara crazy age jeans hemma :)

skor
Ett par rea skor... rosa går ju alltid hem..eller vad säger du ELLEN?? haha

ds
Fick syn på ett ds vid kassan...och dom hade ETT ROSA KVAR!!!
Kan ju låtsas att spelen är till barnen och inte till mig moahahah:)

:)
Fick hem denna skylten idag med :)

Dom hade tyvärr inga cheese cakes kvar när vi kom, nog fler som tycker om dom haha..
men det blev en el maco grande...förvånade va?! haha

I morgon blir det torp med Beckah..handla lite kläder på gina tricot, byta jackan, köpa ny mascara eftersom en viss person inte kunde låta bli den....äta pannkakor haha :)
Och på onsdag blir det barnmorskan kl 10....vet att bebisen inte vänt sig..den har roligt med att ligga på tvären just nu  :)

Köpte även en leksakstelefon som emelina tjatade till sig för 40 kr med fiffi på...och ett smyckeskrin med pärlor som vi ska pärla... och en spelgrej med nalleh puh till spjälsängen för 189kr..jättebilligt :)
sen köpte jag en snutte till bebben och en skallra med nalle puh...

Nu tjatar mina barn om youtube så det får bli emil i lönneberga en stund här.

kram :)

Kommentarer
Postat av: Åsa L

aha okej, dom är söta dina barn :)

haha ser att du oxå verkar vara helt såld på hello kitty och rosa :)

2010-01-19 @ 12:14:10
URL: http://prinsessanhardrock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0