Har två bråkiga barn idag :)

Har haft en kompis här med sin son på besök :)
Men mina barn var lite griniga och trötta så dom bråkade lite.
Nu är dom jättegriniga så bestämde att en powernap kanske skulle passa bra medans jag lagar maten.
Emelina gick självmant och la sig men Tindra sitter och leker på sitt rum haha..får gå in och övertala henne lite tror jag för annars får dom olika sovtider ikväll och vaknar olika tidigt imorgon.

Vi hade en liten diskussion om vad vi skulle äta idag.. Emelina ville ha köttfärs och jag ville ha kyckling.....vi gjorde till slut en deal och det blev kyckling haha :)

Har precis dammsugit golven o plockat undan leksaker..maten  e i ugnen och jag har som vanligt inget att göra under tiden :/ tänkte vila en stund sen runt fem eller något.
får hänga upp tvätt eller något tills dess :P

Hittade en så söt adidas dress igår till bebis men har satt ett inköps stopp nu fram tills räkningarna är betalda så jag köpte inget av det jag hittade :( hittade även snygga mjukisbyxor det var någon kampanj.
Vi kanske ska åka till godislandet i slutet av månaden så får spara pengar till det, och det kommer säkert extra räkningar den här månaden som tv licens och sånt...så blir en sån här snål månad känner jag haha :)

Fick ringt försäkringskassan om föräldrapenning blanketter...för dom var så sega med att skicka ut så jag fick ringa och be om dom..nya regler som försenar allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0