Försov oss nästan...

Vaknade kl 08,00 imorse och skulle vara på dagis kl 9..och vi måste ju GÅ dit för det är för mycket snö för att kunna köra vagnen i backarna..så en kvart går ju åt till att gå.
Men otroligt nog kom jag bara 10 min för sent..och då hann jag duscha, sminka mig, platta håret, klä på barnen, ge dom frukost, klä på ytterkläder m.m Nog rekord haha :)

Åkte till ÖB med ellen och hennes mamma vid halv 12, handlade 2 plast backar i rosa och lila att ha sockar och sånt i i barnens garderob.. här gäller smart förvaring för att det inte ska bli rörigt...

Köpte även en ansiktskräm, lördagsgodis till barnen och till mig själv..
ansiktsmasker, duschcreme och ljuslyktor i rosa med hjärtan på :)

Sen åkte vi till en restaurang och åt pannkakor....

Och nu har jag precis lagat mat, hängt upp tvätt och lassat in nästa....

Uppdaterar senare :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0