Foglossning..blir hemma dag idag...

Den jobbiga foglossningen som blev värre igår kväll var inte lindrigare när jag vaknade imorse.
Så det blir att stanna hemma idag för det gör så ont så jag kan knappt röra mig.
Att gå ut med en dubbelvagn som ej är körbar i snön är inte ens att tänka på när jag inte ens kan ta två steg utan att gnälla.

Städfirman var här förut, och som vanligt var hon supersnäll, busade med barnen, tvättade, tog bort kritstreck på bordet...ja massa hon inte behövt göra men ändå gjorde för att vara snäll :)
Nu lagar jag mat..det blir köttgryta med morötter och ris..och Emelina har satt igång som en brandvarnare ungefär...hon är trött och då blir det kaos med en gång.

Blir att sova middag efter maten för hennes del tror jag.

Nu ska vi äta.. hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0