Dagens bilder :)

lika?
Är vi lika? :)

emmis
Emelina somnade i soffan med båda snuttisarna, nya dockan och sina favvoskor :) <3333

katten
Våran underbara katt <3333


I morgon kommer en kompis hit med hennes son kl 11, så då blir det lek tajm för barnen :)
Efter det vet jag inte vad vi ska hitta på..skulle vilja utnyttja pulkabacken här utanför lite men min kropp säger nog ifrån där :(


Ska till familjerätten på onsdag, e lite nervös för hur pappan ska ta detta med vårdnad/umgängesrätt etc.
Han verkar inte riktigt ha fattat....:/


Just nu :

1. Massari- real love  min favoritlåt just nu :) eller a sen i somras till och med :P
2. Spara pengar till legoland :)
3. Lee stafford produkter...grymt bra :)


Detta gillar vi inte:

1. Fritidskortet gäller endast till man är 20 år...vi andra då?
2. Snöööööö.......om alla går ut med var sin hårtork så utrotar vi den :P
3. Införskaffa rökförbud utanför alla entre ingångar..man spyr ju nästan när man går in eller ut någonstans :/


Har fått sammandragningar typ heeela tiden :/ så fort bebis rör sig så får jag en sammandragning...
jag gissar på att han kommer lite tidigare än bf men vi får se :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0