Varning--känsliga läsare bör ej läsa detta!!!

Tror att en del av slemproppen gick förut....det ser ut som en blodblandad flytning för er som inte vet.
Ringde 1177 och hon typ skrattade för hon hörde ju att jag hade fler barn och hon sa att det kan vara på g att mjukas upp och att den kan komma tidigare..men jag sa att det e ju långt kvar...hon bara nä dett e ju inte långt kvar haha....så vi får väl se..jag blev helt skakis och vågade inte röra mig fram tills nu... när slemproppen gick med Emelina så föddes hon två dagar efter det, men det behöver inte bli en förlossning före bf bara för att slemproppen går heller...det e så olika.

Den får gärna stanna där 5 veckor till...allt e inte klart och så än så hoppas iaf den stannar några veckor till :)

Igår läste jag på nyheterna att taket på ridhuset här i uddevalla hade rasat ner mitt under en ridlektion. Det var på den ridskolan som jag red på innan jag blev gravid :/
En häst fick avlivas..och två tjejer skadades bla med fraktur i armen och nackskada....tur att ingen omkom förutom hästen då.
Det var en nyare häst som jag inte kände till..
Tragiskt...dom borde tagit bort sön från taket nu när det snöar så mkt...
Idag hände ett takras till i närheten på ett industriområde..

Mina barn har beordrat emil i lönneberga på youtube så jag får låta dom se på det nu :) hörs sen <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0