Varför finns det så många olika barnvagnar för? haha

Funderar på att byta ut två av vagnarna här hemma och införskaffa en annan begangnad men så gott som ny. Hittade ett riktigt klipp på blocket så får se vad frakten landar på först.

Idag ska jag fortsätta med att greja o fixa här hemma..tänkte även sy lite sen..får se om Emelina har något önskemål haha :)

Ska hinna med följande (har jag planerat iaf):

- rensa dvd filmerna..barnen har ju repat en hel del av dom...
- rensa min garderob
-tvätta soff kudds fodralen
- fixa bebis vaggan i mitt rum...den vinglar lite..nån skruv som fattas tror jag..+tvätta sängkläderna
-Dammsuga och torka golv
-ta disken och hinna tvätta så mkt som möjligt
-bära ut allt skräp som jag kommer hitta under dagen
-bada barnen

sen kommer jag väl på hundra saker till minst....:)

<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0