Uppdatering...

Trygg o Hansa var här idag..och jag tecknade vuxenförsäkring till mig plus livförsäkring...
2 barnförsäkringar..och den tredje tecknas sen när lilleman e född :)
Vi gick igenom allt noggrannt och jämförde vad som ingick och sånt. Bra med någon som kan det :)

Sen kom Beckah och vi åkte ner till stan och åt på köket... jag köpte ett set till lilleman inne på lindex...och tre rea saker som jag tänkte köpa igår men inte gjorde...:)
Ringde vårdcentrlane för att kolla upp en sak och det var våran bvc sköterska som svarade vilket ingen av oss fattade först haha....
sen hade dom hört att jag skulle få barn igen moahahah :) Passade på att fråga om Emelinas lactulos som vi nu höjde till 7,5ml istället för 5ml då hon fortfarande klagar över magont..fast mer sällan än förr.

kläder
Pyjamas 69kr lindex

set
Tröja plus byxor 129kr lindex

kläder
Tröja 49kr och byxa 49kr båda från lindex

sötnos
Tindra

emmis
Emelina

mee
Trött....:/

Imorgon blir det tandläkaren runt tio-elva tiden nån gång...sen storhandla med min bror runt 4-5 tiden...sen kommer jag vara helt slut:/
Kanske ska packa bb-väskan snart oxå...typ journalen och sånt:)

Fick Tindras förlossnings papper från bm häromdagen... roligt att läsa nu i efterhand om hur det gick till :) Fick även veta att edan lades way to late sist gång...när jag var öppen 7cm...edan läggs normalt sett när man är öppen ca 4cm...en förklaring till varför den inte hann verka!!!

Nu blir det zillah och totte på youtube..haha

Kommentarer
Postat av: beckah

tryggahansa ;)

2010-02-18 @ 19:29:47
URL: http://beckahmedh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0