Tvättar

Nu är snart all tvätt klar...wihooo :D
Jag tackar gud för att jag har tvättmaskin i lägenheten..annars hade jag aldrig orkat..för det e 2 trappor ner till tvättstugan och en massa dörrar med sånna tagg-funktioner på låsen.
sen ska man ha med sig 2 barn ner och tvätten som väger ton haha nej jag e jätteglad att jag har en tvättmaskin hemma :)

Vill få bort dom två vagnarna jag inte ska ha kvar nu...dom står i vägen..tänkte organisera om lite..

barnen har varit jättebusiga idag... bla har dom klippt av tindras linne med en såndär trubbig nagelsax vi har i en låda i hallen.(som numer inte får ligga där)...men Tindra skyllde på karlsson på taket.....

sen kastade dom surroundsystems fjärrkontrollen i golvet..o fråga mig inte hur men batteriena var böjda :S givetvis har jag inga sånna batterier hemma...leksakerna äter ju batterier ni vet... så det blir inget pippi eller emil på youtube på ett tag JIPPIE!!!!! haha men enligt Tindra var det oxå karlsson på taket som var skyldig...hmmm:S


Igår var det mitt rosa glittriga nagel lack som skulle ut över mitt vita vardagsrumsbord.......men det var oxå karlsson...haha  det går ju liksom inte att bli arg när hon står så oskyldigt o säger att det inte var hon..:)

Emelina går runt och sjunger på baba fen...nån arabisk barnsång....det roliga är att det är helt flytande..undra om hon vet vad det betyder haha...

tindra
Tindra

emmis
Emelina

tindra
Jag sa le lite tindra..men blev något missförstånd haha

pärlan
Mitt lilla troll <3

vagenn
Vagnen

vaggan
vaggan... (det var den jag nämde innan som min bror hjälpte mig med att skruva och limma ihop..den var som ett ras objekt när vi bar upp den ur källaren haha)

kort
Hade tråkigt så tog kort på några fotografier i rummet haha
(fotograf: mikael rerer)

barnen
Barnen...Tindra var 4månader där....och Emelina måste varit 1½år
fotograf : ateljè karlheden

jag
Fotograf: Mikael Rerer


Nu håller jag på och lagar mat...blir kokt kyckling me ris o cafe de paris sås...kom inte på något annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0