Trött som jag vet inte vad...

Är jätte trött idag och jag vaknade med migrän och ont i magen.
Migrän fick jag för jag tror jag har en fyllning i en tand som börjar lossna,,,har aldrig haft någon som lossnat innan så vet inte hur det känns men känns som att en hel tand ska lossna haha...det är väl på tiden för dom har hållt länge..men denna har bara hållt ett år...fast det e en stooor fyllning med så kanske därför...

Har precis passat på att vila medans barnen e på dagis...haha jag vaknade var femte minut av att jag hörde mig själv snarka....har aldrig gjort det förut i hela mitt liv..det var lite roligt att höra sig själv så haha

Har varit och grejat bland bebiskläderna förut..kunde inte låta bli dom är så små och söta...
tänk att det bara är 22 dagar kvar.....

nu ska jag kila iväg till dagis och hämta mina guldklimpar...<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0