Tillbaka :)

Gjorde några små justeringar i bloggen bara så la på ett lösen under den tiden.
Har precis varit och hämtat vagnen:) e super nöjd. Den var finare i verkligheten:)

Barnen skötte sig exemplariskt på bussen, dom gick hela vägen till tågstationen fram och tillbaka..jag blev helt paff :)


Idag hade vi en Emelina dag..där hon var med mig och fikade i förmiddags medans Tindra var på dagis.

BEBISEN HAR ÄNTLIGEN LAGT SIG RÄTT!!!!! haha jag kände att han sparkade långt upp i livmodern igår..och i mitten liksom....så jag kände efter och huvudet låg neråt.men var fortfarande fullt rörbart...hoppas han stannar där nu haha :) och hoppas han ger 17 i mina revben hahaha :D

Nu känns allting så bra...allt e klart och bebisen är välkommen precis när den vill komma.
Inget man behöver oroa sig för att man inte hinner ordna eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0