stääädar

Vill fortfarande städa och greja om hela tiden...blir nästan trött på mig själv haha.
4veckor kvar nu exakt...sen vet man ju aldrig när han tänkt titta ut :)

Rensade ur min väska...märkte att det låg en hög med kvitton där...o väskan hade jag ju sönder för ett tag sen så jag tog en ny istället..har ett helt skåp fullt...kanske bäst att börja använda dom :S

Ska rensa ur min garderob med....det jobbigaste kvar liksom..


Så här ser den nya vagnen ut iaf..

vagnen
bild lånad!

vagnen
bild lånad!

Nä..nu ska jag :

-bädda rent i sängen
-rensa garderoben
-städa marsvinsburen
-städa kattlådan
-gå ut med sopor
-plocka leksaker i barnens rum

Sen blir det tv kväll...efterlyst och förlossnings kliniken <333
så jag har några timmar på mej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0