resultatet..

Lite ful men ändå fin haha :)

rosa

röd
Nytvättad :)


Nu håller vi på och tvätta sängkläderna till vaggan...den samlar ju på sig katthår :/
Tänkte även packa Emelinas väska som hon ska ha med till mormor..iaf kläder och nån leksak och sånt......

Emelina gav dagis fröken en utskällning idag haha
det var så att hon kastade saker på en annan tjej..så tog fröken henne i armen lite löst för att förklara att så gör man inte...då började emelina låta som om det var värsta misshandeln och sa att hon inte skulle hålla så hårt....sen sa hon" nu går jag ut till den andra snälla fröken istället" haha

Nu har jag lovat barnen att vi ska måla en teckning till barnens mormor..och sen ska dom sova...och jag ska kolla på tv lite tänkte jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0