Nästan klar :)

Det blev hundra saker utöver det..haha
Har rensat typ hela mitt sovrum förutom garderoben..tänkte ta den imorgon....
2kassar dvd filmer som ej fungerar haha ja ni ska få se själva hur mkt skräp det blev...

skräp
Massa onödiga saker o skräp...

Min bror skulle komma imorgon och hjälpa mig med vaggan..för skulle jag göra det själv så klantar jag väl till det haha

Jag har kollat på lite vagnar under dagen....antingen vill jag ha en emmaljunga city jet, neo city jet, brio sing...eller så ska jag inte köpa nån alls eftersom jag har en  (3) haha :)

Nu ska jag bära ut allt skräp och sen ska jag sy något roligt i lugn och ro...måste ta det lite lugnt med magen..man vill ju så mycket men man kan ju inte göra allt :/

hörs sen..om allt går som det ska får ni se syresultatet sen haha :) (ny symaskin så vet ej hur den fungerar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0