Mammiga barn...

Att Emelina är lite mammig det kan jag förstå eftersom hon varit så bortskämd innan.men nu har Tindra börjat och ordentligt också.
Idag när jag skulle lämna henne på dagis så började hon störtgråta och hon sa att hon ville gå med mig..hon skällde på fröken och slogs och sparkades en bra stund..men när jag lämnat Emelina och skulle gå hem så hade Tindra lugnat sig.
Emelina kan hålla fast mig en stund och ska kramas och pussas länge..men Tindra blev nästan hysterisk och då blir man lite ledsen själv..men jag kom iallafall därifrån och hon blev lugn :)

Men sen jag blev gravid så har jag känt att Tindra e "min lilla bebis" på nåt sätt..jag går runt och bär på henne vilket jag inte borde jag vet... vet inte varför men har blivit extra känslig..hormoner som spökar...

Hade en tid i stan idag..och efter det gick jag till Lindex där dom hade rea....så köpte lite bebisplagg för mellan 19 - 39 kr st...riktigt billigt var det :)
Åt frukost på expresso house för jag hann inte äta hemma..och jag TOG FEL PÅ TIDEN JAG HADE MED EN TIMMA :/ så kom för tidigt...hellre det än för sent :)

Mötte Beckah en stund oxå o sen fick jag skynda mig till dagis.

I morgon blir det torp på förmiddagen med en kompis...passar på medans alla abrnen e på dagis..går lite fortare då :)
Tänkte kolla hm för dom har oxå rea...tänkte köpa det som dom absolut behöver..vilket är lite strumpbyxor och sånt.

Fick ordnat en liggdel till syskonvagnen med för 200kr..för jag vill ha den lille vänd mot mig..känns otryggt annars... så säljer jag mjukliften istället så går det jämt ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0