Katt och tonfisk asså...grrrr

Gjorde en supergod tonfisk sallad med rhode island dressing :P
Gjorde så mkt så det skulle räcka till imorgon med...men tror ni inte katten står uppe och äter ur skålen när jag kommer till köket....fy vad arg jag blev :/

Aja får hitta på något annat imorgon då :)

Tänkte visa tröjan jag köpte idag...och bodyn jag lovade att visa häromdagen :)

lindex
49,50 på lindex

puh
så söt...69kr ca på hm strl 62

v35
v.35+1..som ni ser så ligger den lite mysko i magen :)

kidsen
Busfrön :)

emelina o tindra
Klänningarna är köpta på lindex för 29kr/st

Har precis läst igenom vänta barn boken för jag hade inget roligare för mig...men det var roligare att läsa den första gången haha...såg att Emelina varit och klottrat i den lite oxå :)

Har småstädat lite.men får sammandragningar så fort jag rör mig så får ta det lugnt lite emellanåt för det e lite obehagligt.
Har bestämt mig för att INTE ta edan iallafall.kan nog inte göra mer ont än vad det gjorde sist gång och jag överlevde ju :)

Fick ringt försäkringskassan och fick till svar att vi skulle lämna in en ansökan iallafall...sen får man reda ut det...så kanske inte hopplöst :)
För mamma har ju inte råd att vara hemma med Emelina i några dagar..och vård av barnbarn kan man endast ta ut om föräldern arbetar vilket jag inte gör...vi får se hur det blir....men mamma lät nästan lite ledsen över att jag inte frågat henne om hon kunde ha Emelina..hon gillar henne väldigt mycket...så sa jag att du jobbar ju och det e inte samma pappa så inte säkert att du får ta ut dom tio dagarna ....men vi får se ..det löser sig på något sätt iallafall...

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Söta klänningar : ) Och sjuukt billiga :|

2010-02-05 @ 23:27:49
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0