Hemma...(för längesen haha)

Har haft fullt upp med saker som måste göras...packat klart bb- väskan och emelinas väska till mormor...m.m

Men iallfall vi åt på mc donalds...hämtade ut barnens paket (skridskor).. tänkte åka till ishallen om några veckor..
Sen handlade vi lite mat på willys...köpte den där bebis grejen på br...(som tindra lyckades slarva bort ena ringen på i affären) så får gå dit imorgon och hämta den...typiskt.. man hinner aldrig packa upp något förens det e sönder eller fattas något...

fina
100kr/per par..blocket

buren
Det var meningen att visa marsvinen..men dom gick och gömde sej haha på bilden är det en kiwi..alltså inget marsvin :D

bb
BB-väskan

bebis
Allt fick inte plats så bebis fick en egen :)

Nu är min rygg död..och bebis e arg på mig för att jag typ inte suttit still på hela dagen så jag får nog ta det lugnt en liten stund...

Natti <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0