Fortfarande lite nervös..

Har inte kommit något mer..men haft ett väldigt tryck neråt..det hugger till då och då..och jag e lite illamående och kallsvettas...kanske för jag e orolig jag vet inte.
Vill verkligen att den stannar kvar där ett tag till....man vill ju inte ligga på neo i några veckor när man har två barn hemma :/
Men jag är säkert bara nojjig över det hela :)

Emelina var ju på väg att komma i vecka 25 redan..och tre gånger satte det igång innan dom fick stannat det ordentligt...bm sa till mig att det kan hända i framtida graviditeter oxå men jag tror inte att det blir så igen..utan att det var just någonting med just den graviditeten..för med Tindra blev det inte så. gick över 7 dagar med henne till och med :)

Men klart man blir lite orolig...ska äta något och sen sova...ska upp tidigt imorgon och sen till bm och vi e typ insnöade här så ska man ta bussen dit så e det nog bra att ha marginal för bussarna e för senade och trasiga typ varje dag :/

Nä jag känner mig verkligen jättekonstig så nu ska jag äta och krypa ner i en varm säng :) Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0